zaterdag 25 april 2009

Niet joggen, maar bloggen...


Het is 3 minuten over tien op de avond van de 25e april in 2009 en ik typ de eerste woorden van mijn eerste blog. Dat er maar velen mogen volgen...

Het met de tijd mee gaan van tegenwoordig is behoorlijk arbeidsintensief merk ik. Ik Hyve, Facebook en Twitter als een dolle, daarnaast heb ik mijn I-pod op tijd te synchroniseren en sinds zojuist is nu dus ook mijn Blog een item om te up-daten, graden or whatever...
Naast het virtuele en digitale bestaan, wil ik ook mijn 'real-life' op peil houden. Zo heb ik vanmiddag mijn rol van 'Super-tante' ehm...ge-update. Mijn neefje en nichtje mochten tesamen op de rugleuning van mijn rolstoel zitten, terwijl ik hen gewillig door de duinen transporteerde, onder het vrolijk zingen van 'we gaan nog niet naar huis' en andere klassiekers. Daarnaast heb ik alles in het werk gesteld om de jongste nicht van 1 jaar en nog wat de woordjes 'tante' en 'Myrthe' te laten zeggen, maar dat bleek nog ietwat te hoog gegrepen helaas.

Ook op werk gebied valt er veel te doen deze dagen. Op 9 mei presenteert The Institute (http://www.theinstitute.nl/) zich aan het publiek en aangezien ik daar partner van ben, ben ik daar behoorlijk druk mee. Ik zal het thema 'Mogelijkheden' voor mijn rekening nemen. Op zich ben ik best goed in het zien van mogelijkheden, maar nu 9 mei dichterbij komt, merk ik dat ik het soms best ingewikkeld vind de mogelijkheden van dit thema te zien...

Op mijn werk bij de gemeente heb ik binnenkort een paar dagen vrij, zodat ik ook de banden met vrienden een beetje kan aanhalen. Dat ga ik doen in la douce France, avec du vin et pain etc.

Kortom: het is goed dat ik niet kan joggen, anders was er geen tijd meer voor bloggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten